着ぐるみ風なねこ。-Animal costume and Maru.-

228,243 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5,044 votes, average: 4.95 out of 5)
Loading...

着ぐるみ風なまる。Maru and animal costume.
BGM:フリー音楽素材 H/MIX GALLERY http://www.hmix.net/

100 Comments:

  1. A great example of “the art of the reveal”…How did you ever get Maru to
    tolerate all those “costume changes? Simple…he’s really doing the thing
    he loves best…climbing into a cardboard box! Loved it!

  2. Thanks for the Making Of at the end. I thought he might be in a box but
    wasn’t sure.

  3. OMG that is so funny and cute. I’m dying!

  4. Maru and Hannah are why the Internet was invented.

  5. Maru has this look through the entire video of “Human, I love you but what
    are you making me do?” Even Hana is sitting there with this concerned “We
    need to have an intervention” expression.

  6. まるちゃんも絵も可愛い(≧∇≦)

  7. He looked very happy as a lion.

  8. Oreo the Cookie Kitty

    OMG THE CAT IS JUST THE CUTESS!

  9. まる様。笑。

  10. Hana seems so confuse or just use to it, lol

  11. 0:55 The deep message of this art speaks to the soul.

  12. obey you law, obey my soul

    best cat in the universe !!!

  13. I have never laughed so hard ???

  14. I have never laughed so hard ?

  15. This cat knows exactly what’s going on. Is he getting extra goodies for all
    that work?

  16. わたなべよしえ

    はな、ふとったね

  17. Светлана Саун

    Обожаю

  18. this look just like my cats

  19. Zero fucks were given

  20. Penguin was my favourite

  21. Only Maru would do this. He’s one unique kitty.

  22. the penguin was the best!

  23. Jean Taylor (WildAngels)

    Hana is gorgeous!

  24. What a cool idea!

  25. I KNEW there had to be a box involved. Dearest Maru… you’re as
    predictable as you are adorable!

  26. bwahahahahauaha*snort*hahahaha

  27. 🙂 But where did you find such realistic costumes?

  28. maru as a penguin made my day! <333

  29. His eyes seem to have different expressions.

  30. That was funny! Thanks!

  31. Love you Maru!

  32. Pimp my Maru

  33. I love this

  34. this made me soooooo happy

  35. Now that was funny, Maru is a rock star.

  36. Love the evil eyes of Maru Lion

  37. I never FB but this had to be an exception. I wish Maru was running for
    President over here.

  38. madmommy made me think of elections!

  39. The Maru-Owl is my favorite.

  40. J’adore Maru en ROI SOLEIL !

  41. Maru would do anything for the theater!

  42. The epic Hana’s look <3

  43. はじめまして。まるちゃんをずーっと観てて思ってたんですけど【渡辺直美】に似てるって密かに思ってたんですね。私。なので次回着ぐるみをすることがあるなら是非候補の中に入れてみては頂けないでしょうか…

  44. Wow maru just doesn’t give a hoot! So cute lol!!

  45. はじめまして。箱の好きなまるちゃんとはなちゃんいつも癒されてます。ねこちゃんかわいいのですが、後ろに写っている牛も気になります。(笑)

  46. this is so cute

  47. theRealPlaidRabbit

    I will enter this box.
    Wait, what’s going on?

  48. I like Maru.

  49. 3:23 What is it, a giraffe ? ahahahah

  50. OMG and LOL!!! This would be so funny for anyone, but for fans of
    Maru….classic! Brilliant!

  51. so cute!!

  52. oh maru. you are the best. hana is great too. love you both.

  53. He’s not really like other cats is he?

  54. チェリーブラン

    めちゃかわいい〜?(≧∇≦)

  55. I love this video, you had a good idea. It’s so cute. I think too the
    pengouin costume is the best but my second favourite is the owl costume.
    With this music it’s particulary funny! LOL See you later

  56. I laughed when Maru was in the owl costume and his wagging tail could be
    seen slightly at the moment,perfect, then Hana came up to perform just
    sitting adorably on the side, ah, that was hilarious as a whole.

  57. Maru never ceases to amaze me <3 Such a skilled and elegant actor. Cute
    Hana seems to be at a loss about what is going on

  58. Adorable!

  59. Szymon Brak nazwiska

    Very funny, but that’s great idea:)

  60. Funniest cat I know.

  61. I love the owl shot with Hana as they look so hilarious! LOL

  62. I love it that he just lays there in a box and lets his slave put paper
    over his face. Very Zen cat.

  63. I laughed out loud at Maru the penguin. Maru the owl is my second favorite.

  64. Penguin I vote for!

  65. Lol so cute, I vote for rabbit Maru

  66. Omg I laugh so hard

  67. Almost choked on myself

  68. ねこにねこきぐるみ さいこう

  69. PENGUIN WAS THE ABSOLUTE BEST!!!

  70. Maru’s patience is amazing!

  71. This is incredibly adorable.

  72. You are quite the clever Maru Dad.

  73. Kitties.

  74. ha ha ha great job! :D

  75. ナイスですねぇ~。(長さん風)

  76. Tito Manlio Cerioli

    GU FU Maru

  77. simpaticos looks.

  78. Maru lion! These are so funny!

  79. lol

  80. Maru made my day..again!! lmfao…Who needs coffee if we got Maru! XD

  81. owl! the best

  82. This cat looks like he is plotting revenge.

  83. At 1:44 Hana is thinking, “Even I think Maru is weird sometimes.” <3 So
    cute!!!!

  84. Ozzi Cat - Australian National Cat Magazine

    Haha 😀 Sweet Maru! xox Natalie

  85. 0:41 Maru is not amused.

  86. Margaret Humphreys

    I loved the owl! Maru is such a ham! Your videos make my day!

  87. wowww, Maru’s body is soooo long :D

  88. こんなに世界中にファンのいる猫っています?

  89. omg so hilarious, how do you come up with this stuff? wow and the kitten
    got so big.

  90. All I see is a bunch of random animals where is Maru?

  91. I love how he’s a loin and a awl?❤️?

  92. My favorite at 0.55!

  93. The penguin killed me! >w< KAWAII!!!

  94. Hilarious!

  95. would love to have a thought bubble over Maru’s head

  96. now it’s ur turn?

  97. I loved them all.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *