Dawn of the Planet of the Apes (Cute Pug Puppy Version)

959,397 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5,396 votes, average: 4.63 out of 5)
Loading...

What could be better then a growing nation of genetically evolved Pugs led by Caesar?

“I just wanted to share my home with you.”

Producer/Writer/Camera/Editor/GFX: Nick Fabiano
Producer/Actor/Voices: Ben Stumpf
Producer: Chad Hursa
Music Composer: Cyrus Ghahremani
Intern: Anna Pruett

87 Comments:

  1. Gay. Want my minutes back

  2. PUGS DO NOT WANT WAR!

  3. EL TRUE MEXICANO

    Was that puga? (pewdeiepie a dog XD)

  4. DID I SEE PUGA CHAN?

  5. Just because its about pugs.. its not funny at all..

  6. how did you get all of those pugs running.?

  7. Kkkk , adorei o filminho !!! 

  8. Not funny.

  9. SO CUTE. 

  10. TheBabyPig Dillon

    LOL

  11. Sucks really man. You had a great idea but you failed miserably. Only
    reason your getting ANY likes is from pug lovers otherwise one of the
    dumbest vids on you tube gtfo you have no skillz!!

  12. GirlWithThe ArtFolder

    Super CUTE! 😀 

  13. pugs are pretty cute when they’re puppies..

  14. THIS NEEDS TO BE REAL 

  15. Cutest video I have ever seen 

  16. BEST MOVIE EVAAAA

  17. Want free giftcards
    Example: iTunes, psn, xbox live cards
    1.download bamboo wallet
    2 make an account/ sign in
    3. Put this code AX1065251

    You will soon get a giftcard 

  18. Demeaningend 754

    Love it so much

  19. lame

  20. full movie
    plz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. Give me one!!

  22. I wish it was real!

  23. Shwarley Shwarlet

    LOL
    

  24. thenight terror furry

    Do dawn of the planet of the cats plz

  25. So so so cute ????

  26. I want a pug

  27. It’s all ogre now. >:)

  28. Some one must took the bacon in his dream, replacing it by chicken.

  29. YEAH EVERYONE FIND A LOCAL ASIAN AND EAT HIM ALIVE

  30. So cute! :D

  31. so cute.

  32. That is super super super cute!!!!!!!!! Did you know
    that the chinese eat dogs.Yuck!

  33. aaaaawwwwwwwwwwww lololololololololololol aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
    hahahahahahahah i dont know how i feel about this

  34. Lol that was cute

  35. How did u get so much pugs for this video

    

  36. That is a load of puppies!

  37. Cuteness overload

  38. Dang you guys have lots of pig puppies

  39. Hannah Dignam Murphy

    The cutest thing! 

  40. When is the movie out!? I wanna see it!

  41. The pug in the thumbnail looks like puga/maya from Pewds

  42. so cute!

  43. Funny asf! So intense ??

  44. I like died when I saw the pug crowd ❤️❤️

  45. RainbowPuppyUnicorns AJ

    I feel like crying….ohhhhh ;-;

  46. Lol and so cuuuute

  47. Holy crap that’s cute!

  48. So adorable ??

  49. That is a lot of pugs

  50. when I saw the video I cry of cuteness

  51. Guadalupe video Star

    So cute 

  52. This is genius

  53. SOOOO MAAAAANNNYYY PUUUGS!!!

  54. Needs to be a movie

  55. All Hail Pug!

  56. I subscribed right when I saw the pug…

  57. I love pugs!!!

  58. at 0:50 is that pewdiepie’s pug Maya???

  59. So cute!!! 

  60. Cute bulldogs attack!!!!!! Lol

  61. ARMY OF PUGS AT 1:51

  62. THE CUTENESS ORVERLORD ARIVES!!!!

  63. Where do you get your ideas for these adorable dogs doing such cute things.

  64. Awww how adorable is he???

  65. Sooooooooo cuuuuuuuute! ‘_ ‘

  66. WHERE DID ALL THE CUTE PUGS COME FROM??!!! ????

  67. Moonlight Shine™

    SO CUTE MAY EXPLOED!

  68. If I was there i just take one
    

  69. 50 cent is beta?

  70. OMG I WOULD SO WATCHED THIS

  71. Love this

  72. Francesca Acuña

    Jajajakakakakakkjajajajjajaajja da risa cuando el pug dice go y salen
    muchos el otro y que nononononono

  73. SO MANY PUGS 

  74. Schnaider nineseveneight

    Dobermans do that or better yet Pitbulls ^^

  75. Brightens up my day, LOVE IT!

  76. The we pug look,s so cute
    

  77. supercoolgamer2205 minecraft gmaer

    verry good

  78. when is the film coming out u have to make it u gave us the trailer

  79. Thomas Lee Mullins

    I think that is cute and funny.

  80. I can take that many pugs :-D

  81. is this movie? or a show cuz this is awesome!the amy of pug in the end
    there like 100 of pugs!

  82. i want a pug

  83. I Would Definitely watch This Movie!

  84. So cheezy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *